Forum www.blacknovembersc.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
2012.06.24 - Inkubator "Puszcza Solska"
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.blacknovembersc.fora.pl Strona Główna -> Zloty oraz inne imprezy i akcje

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
armif
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Sob 21:28, 16 Cze 2012    Temat postu: 2012.06.24 - Inkubator "Puszcza Solska"

Cytat:
Witam!
Mam przyjemność zaprosić Was na strzelanie zorganizowane przez BA Frynę. Tym razem organizujemy grę o zabarwieniu historycznym. Przy tworzeniu scenariusza zainspirowała mnie bitwa na Porytowym Wzgórzu i późniejsze działania zbrojne na terenie Puszczy Solskiej . Jest to mało znana bitwa okresu II Wojny Światowej(jeden z elementów operacji Sturmwind) na ziemiach polskich między żołnierzami Wehrmachtu a polskimi organizacjami bojowymi.

Gra odbędzie się na Inkubatorze w Rudzie Śląskiej. Jednak tym razem chcemy pokazać uczestnikom pozostałą część Inkubatora. Rozciągłość pola gry to prawie kilometr, na którym gracze nie będą się poruszać w te i z powrotem, lecz akcja będzie wymagała parcia do przodu bez żadnych odwrotów. Nie przewidujemy również żadnego ścisku, bowiem rozgrywka toczyć się będzie na 21 hektarach górek, dolinek, okopów, polan, lasów i zagajników.

Obrońcy – członkowie polskich organizacji bojowych – będą mieli za zadanie utrzymać trzy(wcześniej przez organizatorów ufortyfikowane) linie obrony. Podczas zażartej obrony będą oni mogli liczyć na zrzuty z zaopatrzeniem. Gdy linia obrońców upadnie gracze na rozkaz dowódcy będą wycofywać się do kolejnych szańców(ostatnią linią jest budynek na Inkubatorze wraz z wzgórzem). Niewykluczone jest, iż podczas cofania się obrońców będą oni musieli rozminowywać własne pola minowe. Będą musieli również uważać, aby Niemcy nie podciągnęli własnej artylerii. Jeżeli im się to uda – bojownicy będą skończeni!

Atakujący – Wehrmacht –przeszukują lasy w poszukiwaniu wrogich żołnierzy. Trafią tam na silny opór. Będą musieli uważać, bowiem bojownicy, poruszając się po lesie, podłożyli miny. Celem jest całkowite wyeliminowanie wojsk przeciwnika(przedarcie się przez linie okopów i min, wyścig po zaopatrzenie, ochrona własnej artylerii).

Obydwie strony mają do swej dyspozycji medyków(1 na 20-sto osobowy oddział), którzy otrzymają wydzielone opatrunki oraz środek dezynfekujący rany. Aby kogoś opatrzeć konieczne są obydwa elementy. Zabitemu medykowi można zabrać jego przydział środków opatrunkowych. Strony mogą liczyć na regularne zaopatrzenie swoich sztabów w pewne ilości opatrunków.
Medycy nie mogę leczyć sami siebie – niezbędny jest udział innego medyka.
Zachęcam do korzystania z medyków i ich ochrony, ponieważ wypady na resp mogą okazać się kłopotliwe…

Szerokość terenu gry będzie oznaczona kartami informacyjnymi. Poza terenem gry rozłożone są pola minowe. Praktycznie oznacza to kto wyjdzie poza teren rozgrywki może spokojnie uznać się za trupa lub ma też możliwość skorzystania z ostrzału prowadzonego przez patrole organizatorów. Takie ograniczenie pola gry ma za zadanie wspomóc dynamikę i zapobiec rozsypaniu całego spotkania.

Respowanie będzie odbywało się oddziałami. Oddział będzie miał prawo się udać się na respown przy stratach ¾ liczebności oddziału lub też na rozkaz dowódcy – o wycofaniu się na resp decyduje wyłącznie dowódca. Trupy mają obowiązek utrzymywać się w pewnej odległości za żywymi członkami oddziału nie utrudniając nikomu gry.
Resp Polaków(drużyny broniącej) znajduje się stale w budynku na Inkubatorze – trwa 5 min. Respem Wehrmachtu będzie punkt startowy wskazany przez organizatora – punkt startowy, a następnie druga linia obrony – oczywiście po uprzednim jej zdobyciu.

Planowany limit miejsc to 80 graczy obrony – AK, AL., BCH(w oddziałach 20 osobowych) oraz 120 graczy ataku - Wehrmachtu(również podzielonych na oddziały 20 osobowe). W każdym oddziale będzie znajdował się medyk, który będzie wyznaczony przez dowódcę oddziału.

Prosimy o zgłoszenia oddziałami – w wątku lub na PW. Do oddziałów niepełnych będą dopisywani wolni strzelcy. Wolę wspólnej gry, ramię w ramię w innymi teamami, proszę deklarować przy pierwszym zgłoszeniu(tzn. przed wpisaniem na listę). Zgłoszenia będą przyjmowane do piątku(15.06.2010), natomiast przelewów od graczy spodziewamy się do środy(20.06.2012).

Brak obowiązku stylizacji, ale będzie ona mile widziana.

Organizator główny, organizatorzy ze zleconymi zadaniami sztabowymi oraz organizatorzy pomocniczy na bieżąco będą moderować rozgrywkę. Organizatorzy – za wyjątkiem orgów ze zleconymi zadaniami sztabowymi – będą ubrani w kamizelki odblaskowe.

Impreza zgłoszona, za pośrednictwem ZSMA, lokalnym służbom porządkowym.

Ponadto organizator zadba na miejscu o odpowiedni sprzęt p. poż. – przy każdej linii będzie znajdowała się, dokładnie oznaczona, gaśnica. Znając pomysłowość graczy, już z tego miejsca proszę, aby sprzętu używać jedynie w razie zagrożenia.

Odprawa:
1. Data: 24.06.2012

2. Godzina: zbiórka o godzinie 8:00 – obrona; 9:00 - atak.
Obrońcy – zbiórka za Tesco. Parking wzdłuż ulicy Bukowej.
Atakujący – zbiórka na terenie dawnego poligonu strażackiego w Bielszowicach(na końcu ulicy Ceglanej).
Prosimy o przybycie przynajmniej pół godziny przed odprawą w celu podpisania oświadczeń, wyjaśniania nieścisłości i zapoznanie się z drużynami u boku których będziecie walczyć.

3. Miejsce: Inkubator, Ruda Śląska – Czarny Las, Bielszowice(dawny poligon strażacki).

4. Limit uczestników: 200
Stosunek sił: obrońcy (AK, AL, BCH)40/60 atakujący(Wehrmacht).

5. Limit wieku: 16+
Osoby niepełnoletnie będą proszone o okazanie zgód na udział w zawodach przy okazji podpisywania oświadczeń o zrzeczeniu się jakichkolwiek roszczeń względem organizatorów. Oświadczenia te zostaną przedłożone graczom przed zbiórką.

6. Limit fps: 600

7. Komunikacja wewnętrzna stron – wyłącznie poprzez gońców.

8. Pirotechnika: dostarczana wyłącznie przez organizatora.

9. WYMAGANE: identyfikator medyczny oraz czerwony materiał dla truposzy – sprawdzane przy punkcie zgłoszeniowym.

10. Zgłoszenia: w temacie lub na PW – najlepiej grupowe. Proszę aby osoby
zgłaszające swoje zespoły wymieniały swoich podkomendnych.

11. Wpisowe: 8 zł uiszczane na konto.
W tytule przelewu proszę o podanie imion i nazwisk osób, za które się płaci.

Opłata za taśmy na podział drużyn, oznaczenie respów, mapy, oznaczenia pól minowych, pirotechnikę oraz artykuły niezbędne do stworzenia odpowiednich warunków bojowych(m. in. stworzenie systemu okopów).

Dane do przelewu:
nr konta: ING Bank Śląski 24 1050 1331 1000 0090 9481 0877
Mateusz Bogucki

(jeżeli Wasz bank będzie wymagał dodatkowych danych do przelewu – proszę o kontakt na PW)

Dokonanie przelewu jest równoznaczne z akceptacją i zobowiązaniem się do złożenia własnoręcznego podpisu pod oświadczeniem zwalniającym organizatora z odpowiedzialności cywilnoprawnej.
Treść oświadczenia będzie wkrótce dostępna w niniejszym wątku.

Organizator w czasie trwania gry oraz w przedmiocie gry jest wyłącznym arbitrem.
Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia uczestnika bez podania przyczyny.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania rozgrywek do 24 godzin przed planowanym ich rozpoczęciem.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty materialne oraz krzywdy w czasie trwania zawodów.
Organizator zastrzega sobie prawo do rotacji drużyn między stronami konfliktu.


Cytat:
Z ramienia Organizatora wrzucam oświadczenie, z którym każdy z uczestników musi się zapoznać, a następnie podpisać już na miejscu zbiórki. Przypominam o przelewach.

Ruda Śląska, dnia 24.06.2012
Oświadczenie
Oświadczam, że zapoznałem się z ogólnymi warunkami uczestnictwa w imprezie ASG zorganizowanej na terenie Inkubatora, Ruda Śląska – Czarny Las, Bielszowice (dawny poligon strażacki). Organizatorem jest grupa asg BA Fryna, reprezentowana przez Mateusza Boguckiego, ……………………………………, zwanego dalej Organizatorem.
Jestem świadomy istnienia zagrożeń w związku z uczestnictwem w powyższej imprezie. Ponoszę pełną odpowiedzialność za swoje czyny podczas trwania imprezy, jak i po jej faktycznym zakończeniu, przebywając na terenie imprezy. W stosunku do własnej osoby ponoszę ciężar ryzyka sportowego.
We wszystkich przyypadkach, bez względu na przyczynę, odpowiedzialność Organizatora jest wyłączona. Oświadczam, że o wyłączonej odpowiedzialności Organizatora zostałem poinformowany oraz wyrażam na nią zgodę, poprzez przystąpienie do imprezy. Zrzekam się wszelkich roszczeń majątkowych z tytułu strat, szkód czy obrażeń poniesionych przeze mnie podczas imprezy.


* dot. wyłącznie osób pomiędzy 16 a 18 rokiem życia
Oświadczam, że przedstawiona Organizatorowi zgoda rodziców/prawnych opiekunów na moje uczestnictwo w powyżej imprezie, jest autentyczna. Za autentyczną zgodę przyjmuje się dokument, stanowiący jej wyraz, przedstawiony Organizatorowi przez Uczestnika, poświadczony własnoręcznymi podpisami rodziców/prawnych opiekunów niepełnoletniego Uczestnika.


** Do oświadczenia zostaje dołączona imienna listy uczestników wraz z miejscami przeznaczonymi do podpisu, zastępująca podpis Uczestnika bezpośrednio pod niniejszym oświadczeniem, na tejże stronie. Listy stanowią nierozłączny element powyższego oświadczenia, będące załącznikami nr 1 (oddziały strony atakującej) oraz nr 2 (oddziały strony broniącej), składających się z …... stron. Lista uczestników jest ułożona wg przyporządkowania oddziałom. Brak któregoś z podpisów na dołączonej liście, ze względu na nie przystąpienie danej osoby do imprezy, nie ma wpływu na ważność pozostałych podpisów. Oświadczenie jest składane na ręce współorganizatorów:
…………………………………

*** Oświadczenie powstało w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej na każdą ze stron uczestniczących w imprezie.
Załącznik:
- imienna lista Uczestników z miejscami do podpisu


Cytat:
Mam przyjemność ogłosić, iż wyłoniłem dowódców stron konfliktu. Stroną Niemiecką dowodzić będzie Malibu(FAT), a stroną Polską - Archie( 1 ŚDKA "Duchy").

Co do pytań spływających na PW:
- konieczne jest stawienie się przynajmniej 20 min przed godzinami, które oznaczyłem jako godziny odprawy; to będzie już regularna zbiórka i ostatnie wyjaśnianie nieścisłości oraz powtórka zasad. Wcześniej, przy rejestracji, odbywać będzie się rejestracja zawodników, którzy są zobowiązani do zapoznania się z treścią oświadczenia, okazania dowodu tożsamości komitetowi rejestracyjnemu oraz własnoręcznego podpisu. Przy tej okazji oznaczany będzie cały team, włącznie z medykami - tu też nastąpi wydanie opatrunków; moja prośba wynika z chęci oszczędzenia nam nadmiernego poślizgu czasowego;

- co do zasady dowódcami poszczególnych oddziałów są dowódcy teamów, których liczebność graczy w oddziale jest największa; zmiana dowódcy jest możliwa i pozostaje w gestii graczy - ma się to odbyć za zgodną dowodzącego stroną konfliktu oraz informacją skierowaną do komitetu rejestrującego stronę jeszcze na miejscu zbiórki;

- medycy nie mogą leczyć samych siebie, może się to odbywać jedynie przez innych medyków; aby kogoś opatrzyć niezbędny, oprócz bandaży, jest środek dezynfekujący rany;

- można przywozić swoją pirotechnikę, ale musi być ona atestowana - żadnych samoróbek! Organizatorzy umieszczą na każdej z linii obrony sprzęt p. poż.

WAŻNE
Osoby niepełnoletnie proszone są o wydrukowanie, wcześniej zamieszczonego w tym wątku, oświadczenia o zrzeczeniu roszczeń i akceptacji ryzyka sportowego, i przedstawienie ich do podpisu opiekunom prawnym.

Jak wcześniej można wyczytać komunikacja odbywa się jedynie za pośrednictwem gońców. Zabrania się używania jakichkolwiek innych środków komunikacji.


Bogusiow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
armif
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Sob 22:01, 16 Cze 2012    Temat postu:

Po dlugiej naszej nieobecnoscie ze wzgledu na matury, prace, jak i liczne wyprowadzki, wracamy i pelni werwy i checi do dzialania. Po licznych naradach, obradach i dyskursach.
Wracamy i od razu uderzamy w jedna z najlepszych imprez!!

Zapisalam Nas po stronie Polaków.
Mamy do dyspozycji 13 miejsc i liczymy, ze wszystkie zostana zapelnione, bo warto Very Happy!

Akcja szybka, bo pozno wrzucam temat (brak internetu ze stron obu dowodcow -.-)
Potrzebuje liste na juz (choc wstepnie zapisalam konkretne osoby), a kase wrecz na wczorej Wink

Dla formalnosci, liste otwieramy i liczymy na natychmiastowe wplaty:
01. armif
02. piotrek
03. mariusz
04. kryk
05. Tomo
06. Hormon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystian
Rekrut
Rekrut



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarnów


PostWysłany: Sob 23:35, 16 Cze 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. mariusz
04. kryk
05. Tomo
06. Hormon
07. Krystian

kasa poszla na konto armidy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krystian dnia Sob 23:48, 16 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Nie 20:33, 17 Cze 2012    Temat postu:

mogę jechać
01. armif
02. piotrek
03. mariusz
04. kryk
05. Tomo
06. Hormon
07. Krystian
VIII Staslev
Powrót do góry
armif
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 11:57, 18 Cze 2012    Temat postu:

Jest poniedzialek, prosze wiec o kontakt w sprawie kasy. JUTRO ja potrzebuje miec juz. mam nadzieje, ze uda sie Wam sprezyc i pokazecie, na co Was stac Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Glanu
Kapral
Kapral



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pon 19:50, 18 Cze 2012    Temat postu:

ja nie dam rady być na zlocie Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yuri16
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 20:50, 18 Cze 2012    Temat postu:

To ma jakes ograniczenie wiekowe? Ale brak kulek po ostatniej akcji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Wto 12:15, 19 Cze 2012    Temat postu:

Nakurwiam odswierzanie Very Happy
01. armif
02. piotrek
03. mariusz
04. kryk
05. Tomo
06. Hormon
07. Krystian
08. Staslev
09. Yuri16

Bardzo bym prosil soby jadace na inkubator aby wstawily sie DZISIAJ 19.06.2012 o godzinie 15:00 pod kinem helios Sosnowiec z kasą za wejscie. Przypominam ze jest to az 8zł Very Happy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Wto 20:49, 19 Cze 2012    Temat postu:

UWAGA!!!!

ZRZUTA NA WACHE -5zł!!!!
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Wto 20:52, 19 Cze 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. mariusz
04. kryk
05. Tomo
06. Hormon
07. Krystian
08. Staslev
09. Yuri16
10. Andre
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Pią 11:50, 22 Cze 2012    Temat postu:

Ja jednak nietety odpadam. Choroba mnie dopadła angine mam... Jezeli by ktos chcial wejsc na moje miejsce pisac
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Sob 11:48, 23 Cze 2012    Temat postu:

Ja chętnie pojadę za ciebie mam nawet auto Very Happy tylko dopiero teraz wpadłem na forum i zobaczyłem co się tutaj dzieje
Powrót do góry
Krystian
Rekrut
Rekrut



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarnów


PostWysłany: Sob 15:30, 23 Cze 2012    Temat postu:

A jesli ktos jest niepełnoletni to ma dac jakas zgode rodzicow??? I czy robimy jakas zbiorke??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krystian dnia Sob 17:01, 23 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yuri16
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Sob 19:05, 23 Cze 2012    Temat postu:

Zbiorka bedzie zapewne pod pomnikiem kiepury na patelni- Piotrek albo Armi dadzą znać
A jesli chodzi o z godę to nie wiem. Jesli dales Armi zgode na udział w ASG to chyba tyle wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Sob 19:17, 23 Cze 2012    Temat postu:

Pally to szykuj auto. to samo staszek. Dzis wieczorem beda podane godziny zbiorki.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Idź do strony 1, 2  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin