Forum www.blacknovembersc.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
2012.04.15 - Operacja Omran II "Election Time"
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.blacknovembersc.fora.pl Strona Główna -> Zloty oraz inne imprezy i akcje

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
summoning
Rekrut
Rekrut



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała


PostWysłany: Śro 10:50, 11 Sty 2012    Temat postu: 2012.04.15 - Operacja Omran II "Election Time"

[link widoczny dla zalogowanych]

Witam ponownie, zapraszam na drugą edycję Operacji Omran, tym razem impreza odbędzie się w Bielsku Białej na Sarnim Stoku, dokładna mapa dojazdu już wkrótce.

Fabuła
Po ostatnich wydarzeniach w Omran, dowódca Gwardii Husam Udin podjął decyzję o stworzeniu wyborów w Omran w których wezmą udział kandydaci dwóch frakcji, Gwardia zrzeka się władzy, podejmuje się zadania pilnowania porządku w Omran i jego okolicach.
Miasto Omran staje się strefą zdemilitaryzowaną co jednak nie świadczy o tym że w regionie panuje spokój, co pewien czas dochodzi do potyczek między znienawidzonymi frakcjami.
Czy wybory dojdą do skutku?, kto w nich wygra?, czy zaowocuje to umiarkowanym spokojem i zawieszeniem broni? Tego wszystkiego dowiecie się biorąc udział w „Operacji Omran II Election time.”

Ilość miejsc ograniczona:

200 miejsc

Strony:
1. Gwardia – 40 osób
2. Frakcja Demokratycznego Omranu – 80 osób
3. Frakcja Rada Starszych – 80 osób

Kiedy?
15 kwietnia 2012

Gdzie?

Sarni Stok

Koszty:
Pieniądze proszę wpłacać najpóźniej do 15 marca, po tym terminie wpłacane nadal pieniądze będą odsyłane a na miejsca graczy którzy nie zapłacili wskoczą osoby z list rezerwowych
Przedpłata w wysokości 30zł od os. (przygotowanie artefaktów, wydrukowanie map, zadań, waluty, jedzenie, napoje)
Dane do przelewu:
Przemysław Buława
nr. konta: 60 1160 2202 0000 0001 7167 6920
W treści przelewu proszę wpisać swój nick z forum, nr. PESEL oraz stronę po której chcesz się znaleźć
Podczas rejestracji liczy się termin wpłynięcia pieniędzy na konto, jeśli w danej stronie skończą się wolne miejsca, osoba automatycznie zostanie przydzielona do innej frakcji.

Mechanika Gry

Zasady gry dla Gwardii

W czasie trwania imprezy uczestników obowiązuje dyscyplina wojskowa. Oznacza to, że w ramach wybranych przez siebie grup podlegać będą wyłonionemu przez organizatora dowództwu i ustalonej przez to dowództwo linii dowodzenia. Uczestnik ma zatem obowiązek wykonywać polecenia swoich przełożonych w zakresie dotyczącym samej rozgrywki. Uchylanie się od wykonywania rozkazów, próby ich sabotowania, oznaczać będą, że uczestnik nie jest w stanie podporządkować się zasadom imprezy i może zostać na wniosek właściwego dowództwa usunięty z imprezy.

Trafienia
- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Ranny gracz kona 5 minut. Może i powinien wzywać sanitariusza leżąc nieruchomo w miejscu trafienia. Nie może strzelać, może się przeczołgać o metr do najbliższej osłony.
- Ranny gracz w czasie swoich pięciu minut konania może zostać uleczony przez medyka poprzez przewiązanie ręki bandażem.
- Opatrywany przez medyka w czasie procesu leczenia gracz nie jest nieśmiertelny, trafiony ponownie zostaje uznany za martwego.
- Ranny nie może się poruszać. Spod ognia mogą go ściągnąć lub wynieść w bezpieczne miejsce tylko inni gracze.
- Ranny może zostać uleczony tylko raz. Drugie trafienie jest jednoznaczne z udaniem się do respawna.
- Zabity po 5 minutach wykrwawiania udaje się prosto do swojego respawna. Jeśli przeszkodziłoby to w walce, pozostaje w miejscu trafienia do momentu przesunięcia się walczących.
- Trupy nie gadają, nie wykorzystują swojej pozycji do zwiadu itp. Unikają miejsc w których toczy się walka. Trzymają czerwoną szmatę tak, by była widoczna z daleka.
- Gracze mogą wrócić do walki po 30 minutach spędzonych w szpitalu.
- Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej gry aż do:
- - śmierci gracza,
- - naprawy przez handlarza bronią Jasira (naklejenie klucza na replikę, opcja płatna), przelicznik usług już wkrótce.


Medycy
- Sanitariusze posiadają po 5 opatrunków. Zużyte opatrunki mogą uzupełnić o pełnej godzinie w bazie. Nie można posiadać przy sobie więcej niż 5 opatrunków.
- Medyk może leczyć każdego. Swojego, wroga, nawet siebie.

Limity
- limit amunicji 500bb do repliki głównej, 100 do boczniaka
- limit fps 600

Wyjątki dla Gwardii

- Każdy Gwardzista na początku gry dostanie żołd w wysokości 100 dinarów, żołd będzie mógł wykorzystać w karczmie w czasie wolnym (napoje), na targu (naprawa repliki, dodatkowa amunicja)
- Gwardziści mogą aresztować tubylców którzy dopuścili się przestępstwa, podczas aresztowania nie można używać przemocy fizycznej, można aresztować osobę ranną.
- Gwardziści osobę aresztowaną odprowadzają do sądu gdzie ogłaszany jest wyrok.
- Wszystkie pieniądze (dinary) osoby aresztowanej przypadają w udziale Gwardzistom którzy brali udział w aresztowaniu.


Zasady gry dla Frakcji

Podobnie jak w przypadku Gwardii organizator wyłoni dowództwo frakcji oraz przekaże zadania dla frakcji.
Każdy z graczy na początku gry dostaje po 100 dinarów za które może dokupić dodatkową amunicję, zdobyć informacje, kupic coś do picia, spróbować swych sił w grach hazardowych.

Zdobywanie funduszy
Zdobywanie funduszy może odbywać się na wiele sposobów
1) Przyjęcie indywidualnych zleceń od NPC, znajdziesz ich w karczmie, wiosce, targu a nawet w koszarach.
2) Obrabowanie banku, w którym przechowywane są pieniądze. Bank może być ochraniany przez patrole gwardzistów, więc zdobycie pieniędzy w ten sposób na pewno nie będzie łatwym kawałkiem chleba.
3) Zranienie innego gracza. Jeśli między graczami wywiąże się walka, trafiony(zraniony) gracz na żądanie obowiązany jest oddać oprawcy wszystkie pieniądze (dinary) oraz przedmioty związane z grą.
4) Handel przedmiotami związanymi z grą, informacjami.
5) Udział gracza w grach hazardowych w karczmie. Stawkę określa gracz.



Trafienia:

- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Frakcje posiadają medyków
- medycy posiadają po 5 bandaży
- Frakcje posiadają w swoich bazach respy - czas respa dla osoby trafionej i nie uleczonej przez medyka wynosi 15 minut
- reszta zasad identyczna jak w przypadku Gwardii


Limity

- 500 bb do repliki głównej, 100 do boczniaka
- limit fps 600

Topografia Omran

1. Siedziba Gwardii
2. Karczma
3. Kasyno
4. Targowisko
5. Bank
6. Dom Zielarza

Terminarz imprezy
8.00 - 9.00 - Zapisy, chronowanie replik, rozdanie opatrunków, dokumentów oraz waluty.
9.00 - Zbiórka, krótkie omówienie scenariusza, przypomnienie zasad gry.
10.00 - Rozpoczęcie gry
18.00 - Zakończenie, ogłoszenie wyników konkursu - rozdanie nagród*.
19.00 - Ognisko integracyjne

*Podczas imprezy odbędzie się konkurs z nagrodami za najlepsze stylizacje (Arabskie) imprezy


Zasady będą systematycznie uszczegóławiane w pierwszym poście.

Podczas składania deklaracji proszę o wybór strony po której chcecie grać

Poniżej aktualizowana lista obecności:
Gwardia:
1. Piotr - Husam Udim
2. Sseba
3. Emot69
4. Majster
5. Pink
6. Cygan
7. Szelest
8. Martinez
9. LegendKiler
10.Torek
11. dzik
12. Wojtas
13. Schirk
14. Holnista
15. FOLEJ
16. Fudi
17. slepy94
18. BlauGraniak
19. Konar
20. meteoryt
21. soto1234
22. armif
23. piotrek
24. glanu
25. Miler
26. gOmezz
27. Staslev
28. Damian
29. Kerran
30. Miłosz
31. Kamil (wstępnie)
32. kapelan majer
33.
34.
35.
36.
37.
38
39.
40.
Frakcja FDO:
1. Jarosz
2. Jacek
Wstępna rezerwacja na 15 miejsc dla Delta Katowice

Frakcja FRS:
1. Boro - Nasser Udin - Dowódca frakcji
2. Lopez
3. Kacperek
4. Bioły
5. Goluś
6. Sajgon
7. gerald
8. Rasta
9. MacabrA
10. Sherman
11. Virus
12. Abdul
13. Sony
14. Rakieta
15. Gala94
16. Labenz
17. shadows
18. Soulles_Being
19. kirs
20. karol
21. kicu
22. huxley
23. Magnus14
24. Granit
25. Pola
26. Smuga
27. fabik



Wszelkie zasady nie sprecyzowane powyżej regulowane są przez zasady ASG Bielsko
Regulamin asgbielsko: [link widoczny dla zalogowanych]
FAQ: [link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin działu spotkania: [link widoczny dla zalogowanych] Smile Smile

Sponsorzy:





[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez summoning dnia Wto 10:15, 03 Kwi 2012, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
summoning
Rekrut
Rekrut



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała


PostWysłany: Pon 14:37, 16 Sty 2012    Temat postu:

Uaktualnienie listy w pierwszym poście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Glanu
Kapral
Kapral



Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Pon 17:36, 16 Sty 2012    Temat postu:

piszę sie na to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
armif
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 17:41, 16 Sty 2012    Temat postu:

Słuchajcie, pomimo strań, data pozostaje niezmieniona, otwieram listę:
01. armif
02. piotrek
03. glanu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miler
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy



Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 17:46, 16 Sty 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. glanu
04. Miler


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pon 18:00, 16 Sty 2012    Temat postu:

gOmezz
Powrót do góry
Miler
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy



Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 18:02, 16 Sty 2012    Temat postu:

Poprawiam ;p
01. armif
02. piotrek
03. glanu
04. Miler
05. gOmezz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pon 18:57, 16 Sty 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. glanu
04. Miler
05. gOmezz
VI. Staslev
Powrót do góry
armif
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 19:34, 16 Sty 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. glanu
04. Miler
05. gOmezz
06. Staslev
07. Damian
08. Kerran


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
summoning
Rekrut
Rekrut



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała


PostWysłany: Pon 19:53, 16 Sty 2012    Temat postu:

Jeszcze napiszcie mi po której stronie chcielibyście się znaleźć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pon 20:01, 16 Sty 2012    Temat postu:

WCHODZĘ W TO
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Pon 20:39, 16 Sty 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. glanu
04. Miler
05. gOmezz
06. Staslev
07. Damian
08. Kerran
09. Miłosz
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Pon 21:25, 16 Sty 2012    Temat postu:

01. armif
02. piotrek
03. glanu
04. Miler
05. gOmezz
06. Staslev
07. Damian
08. Kerran
09. Miłosz
10. Kamil (wstępnie)
Powrót do góry
Miler
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy



Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Pon 22:12, 16 Sty 2012    Temat postu:

Kapelanie dopisz się do listy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pon 23:18, 16 Sty 2012    Temat postu:

Widze że juź nawet stronę mamy wybraną.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin