Forum www.blacknovembersc.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
2012.06.23-24 - Cartel Wars - Sarni Stok
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.blacknovembersc.fora.pl Strona Główna -> Zloty oraz inne imprezy i akcje

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
summoning
Rekrut
Rekrut



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała


PostWysłany: Pią 16:49, 04 Maj 2012    Temat postu: 2012.06.23-24 - Cartel Wars - Sarni Stok

Cartel Wars

09:00 23.06.2012 - 14:00 24.06.2012 / Sarni Stok / 35PLN/os

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Witam Very Happy , chciałbym was zaprosić na kolejną grę z elementami LARPa, organizowaną przez ASG Bielsko, termin daje nadzieję że pogoda tym razem dopisze Laughing

Kolumbia - kraj, którego ponad 10 procent dochodu narodowego pochodzi z produkcji narkotyków, głównie kokainy. To właśnie tu, na zachodzie Kolumbii nieopodal miasta Medellin umiejscowiony jest główny trakt, którym liście koki są transportowane z plantacji położonych wysoko w górach do umiejscowionych niżej, doskonale zamaskowanych fabryczek. Te natomiast ekstrahują produkt, gotowy do przemytu do Stanów Zjednoczonych. Przemytem zajmuje się wyspecjalizowana w tym procederze szajka przemytników wywodzących się z byłych partyzantów i żołnierzy.

Po ubiegłorocznych krwawych walkach pomiędzy największymi kartelami de Medellin i de Calli nastąpiło tymczasowe zawieszenie broni, podczas którego oba kartele rosną powoli w siłę, zdobywając nowych żołnierzy, rozbudowując fabryki i przygotowując się do wznowienia transportów. W tym samym czasie siatka przemytników - największych odbiorców narkotyków, założyła obóz w samym sercu terenów zajętych przez oba największe kartele - ma to ułatwić bezpieczny transport narkotyków z fabryk, gdy większość dotychczasowych szlaków przemytu została zidentyfikowana i jest silnie patrolowana przez oddziały DEA. Czy nowy obóz pozostanie przez nich niezauważony? Czy zawieszenie broni pomiędzy kartelami jest możliwe po wznowieniu produkcji i dostaw? To wszystko już w najbliższej edycji Insertion Point, przemianowanej na Cartel Wars

Część LARPowa i jak to wszystko wygrać?

Nadrzędnym celem karteli jest jak największa akumulacja środków finansowych. Te można zdobywać transportując narkotyki do obozu przemytników, gdzie mogą być sprzedane. Za większe transporty można negocjować cenę.

Walutą jest dolar amerykański występujący w 3 nominałach 100$, 20$ i 5$. Setki i dwudziestki będą służyły do handlu, gdy piątki do zakupów w barze.

Zdobywać pieniądze można także wykonując zadania zlecone przez przemytników - o te należy pytać w ich obozie. Niektóre z zadań będą warte małe sumy pieniędzy, lecz niektóre będą warte dziesiątki tysięcy dolarów, co może znacząco przechylać szalę zwycięstwa.

Prawdopodobne jest także przypadkowe znalezienie artefaktów na terenie gry - będą one mogły być sprzedane w obozie przemytników. Dozwolony jest także handel pomiędzy kartelami (!) a nawet z DEA (!!!!)

Pieniądze będzie można także inwestować - co może się opłacić w dalszym etapie gry. Inwestycje będą mogły być przeznaczone na zakupy w obozie przemytników, lub ich usługi, np.

Plotki - różne mniej lub bardziej prawdziwe informacje. Za rozsądną cenę będzie można dostać informację o lokalizacji jakiegoś przedmiotu, o przeciwnej grupie, drobnego questa. A może by tak przekonać przemytników, by kolejna plotka sprzedana przeciwnikowi nieco rozmijała się z prawdą?

Eskorta - będzie można wynająć na ustalony czas oddział przemytnikóww dowolnym celu - wspomożenia ataku, ochrony transportu narkotyków, obrony bazy. Po ustalonym czasie oddział powróci do ich macierzystego obozu - można będzie także za odpowiednią stawkę przedłużyć świadczone przez nich usługi. Oddział przemytników będą obowiązywały inne zasady dotyczące leczenia i będą oni lepiej wyposażeni, tak więc mogą być oni bardzo cennym nabytkiem, nawet na krótki okres czasu

Dywersja - za stosowną opłatą będzie można umieścić szpiega/dywersanta w szeregach przeciwnika. O szczegóły pytać samych przemytników...

Apteczki - za niemałe pieniądze będzie można wykupić zestawy chirurgiczne i nieco tańsze zestawy farmaceutyków (w postaci kart). Te jednorazowego użytku artefakty będą modyfikowały zasady respawnów - skracając je lub nawet eliminując. Szczegóły będą opisane na każdej karcie

Przezrocza - te nakładane na mapy folie będą zawierały wiele cennych informacji. Nie będą jednak należały do najtańszych

Chemik - wynajęcie chemika na dwie godziny potroi produkcję narkotyków w bazie. Niestety jeśli zostanie zabity, to będzie trzeba pożegnać się z depozytem za jego wynajęcie

Amunicja - nie ma czym załadować magazynka? W obozie przemytników, wciąż mających kontakty w wojsku, amunicji ci pod dostatkiem... nie za darmo oczywiście.

Bar - 5$ i kiełbaska z grilla postawi na nogi zmęczonego najemnika. Jeśli na ruszcie będzie miejsce, to zawsze można wrzucić też coś swojego



Kartele

Głównym zadaniem karteli jest transport narkotyków z fabryk (ich baz) do obozu przemytników i ich sprzedaż. Wygrywa ten kartel, który przedstawi największą ilość gotówki po zakończeniu rozgrywki.

Obowiązkowa stylizacja [/size]

  • Brak wszelkiej optyki (poza replikami snajperskim bolt-action)
  • Brak zestawów słuchawkowych do urządzeń komunikacyjnych (PMR/Navcomm/Komórki etc...)
  • Maksymalnie 1 magazynek HiCap lub 2 magazynki MidCap lub 3 magazynki Lo/RealCap
  • Brak kamizelek taktycznych - mogą być szelki, pasy etc. Od biedy coś klasy LBV, ale tylko w ramach wyjątku
  • Brak bluz mundurowych - może być zielona (lub w jakimkolwiek innym kolorze) koszulka, koszula w kratę, bluza - ważne by góra nie była bluzą mundurową, szczególnie w kamuflażu. Wyjątkiem mogą być np bluzy z urwanymi rękawami, podstylizowane na "wiekowe" Wink


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



[color=#0040FF]Przemytnicy


Zadaniem przemytników jest oprawa LARP'owa, dystrybucja questów, etc.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

O zgłoszenia proszę tylko wybrane osoby, które zostały zaproszone do przemytników w ostatnim czasie poprzez PW



DEA

Głównym zadaniem DEA jest zbrojne balansowanie rozgrywki

[link widoczny dla zalogowanych]
[size=150][link widoczny dla zalogowanych][/size]

O zgłoszenia proszę jedynie osoby, z którymi osobiście miałem okazję kooperować w tego typu rozgrywkach.




Ogólne zasady dotyczące rozgrywki można znaleźć [link widoczny dla zalogowanych]

[size=12]Wszelkie zasady nie sprecyzowane powyżej regulowane są przez zasady ASG Bielsko
Regulamin asgbielsko: [link widoczny dla zalogowanych]
FAQ: [link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin działu spotkania: [link widoczny dla zalogowanych]
Uczestnictwo w spotkaniu jest jednoznaczne z zaznajomieniem się z tymi zasadami oraz ich akceptacją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
armif
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec


PostWysłany: Nie 15:38, 27 Maj 2012    Temat postu:

Witam Cie nasz ulubiony organizatorze najlepszych zlotow na swiecie Wink!
Niestety jestesmy zmuszeni odmowic udzialu w tym spotkaniu ze wzgledow na problemy finansowe czesci naszych operatorow, jak rowniez ze wzgledu na organizowany Inkubator dzien po Twoim zlocie, na ktory juz dawno sie deklarowalismy przybyc.
Czekamy ze zniecierpliwieniem na dalcze Twoje spotkania i przepraszamy Cie jeszcze raz Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin